Arocs do 500 tun
Velmi působivý.
Když je něco opravdu obtížné a těžké, usnadní to tento nákladní vůz: Arocs pro těžkou nákladní dopravu přepraví až 500 tun celkové hmotnosti na staveniště a při jízdě vás podpoří četnými funkcemi.
Highlighty
Snadná manipulace s těžkými břemeny.
S Arocsem do 500 t dopravíte do cíle i opravdu těžké náklady – ať už vpřed, vzad, do kopce nebo z kopce. Chytrá technologie, vysoký komfort a jednoduchá obsluha.
- Citlivé manévrování
- Komfort pro práci i bydlení
- Jízdní programy zaměřené na účel použití
Díky kapalinové spojce lze velmi přesně manévrovat. Šetří náklad díky téměř plynulé přepravě a jemně řízenému brzdění – a poskytuje podporu při jemném manévrování.
Pokud by tvé zakázky měly trvat déle než jeden den, můžeš si vybrat ze dvou variant prostorového řešení kabiny řidiče StreamSpace a BigSpace.
Ať už při jízdách naprázdno nebo při vysokém zatížení v náročném terénu: se třemi volitelnými jízdními režimy A‑STANDARD, A‑ECONOMY, A‑HEAVY nebo manuálním jízdním programem MANUAL máš k dispozici čtyři možnosti pro ještě preciznější jízdu se svým těžkým nákladním vozidlem.
Technika
Síla se snoubí s přesností
Tvůj Arocs do 500 t je vybaven výkonnou a spolehlivou technikou, abys mohl pohodlně dopravit těžký náklad do cíle: S výkonnými a spolehlivými motory Euro VI, automatickým řazením PowerShift Advanced a kapalinovou spojkou nezklame Arocs do 500 t ani na těch nejextrémnějších cestách. Se svým vysoce výkonným pohonem podává výkon potřebný pro přepravu těžkých nákladů i při maximálním vytížení. Aby se to podařilo, je toto nákladní vozidlo vybaveno obzvláště robustní konstrukcí podvozku, odpružení a spodního rámu.
Kapalinová spojka
Jemné manévrování s milimetrovou přesností.
Citlivý rozjezd téměř bez opotřebení, plynulá přeprava a jemně řízené brzdění: kapalinová spojka chrání náklad a usnadňuje manévrování. Při rychlosti kroku poskytuje primární retardér nepřetržitý brzdný účinek odlehčovací brzdy s vysokým brzdným výkonem.
Obzvláště přesně můžete manévrovat, pokud je zapotřebí jízda v opačném směru než je zařazený převodový stupeň: díky tomu můžete couvat s milimetrovou přesností při zařazeném převodovém stupni pro jízdu vpřed, aniž byste museli sešlápnout provozní brzdu. Rychlost jízdy kontrolujete pedálem akcelerace.
Stejné je to i obráceně: Pokud například při jízdě z kopce jedete s celou jízdní soupravou dopředu na zpátečku, brzdění vozidla za přívěsem udržuje celou jízdní soupravu nataženou. Brzdění probíhá také ovládáním plynového pedálu, aniž byste museli použít provozní brzdu.
Tlačení místo tažení? Není problém: na zesílené přední konzole tažného zařízení je namontována registrační spojka. Případně lze namontovat těžkou spojku Rockinger, která je schválena pro pomalou jízdu jízdní soupravy s celkovou hmotností 500 tun.
Máte na výběr LED světlomety s dlouhou životností nebo halogenové světlomety. Obě varianty zajišťují dobré osvětlení a jsou řidiči oblíbené pro svoji výraznou světelnou signaturu. Máte také možnost objednat si pracovní světlomety, které mohou svítit dozadu, dopředu i do stran a zaručí, že budete mít přehled při nakládání těžkých břemen.
Vyberte si odpružení, které vám vyhovuje: vzduchové odpružení se čtyřmi měchy zajišťuje vyšší komfort a lepší jízdní stabilitu – i na náročných trasách. Se vzduchovým odpružením můžete na zadní nápravě přepravovat až 13,4 t. Pro vyšší užitečné zatížení je správnou volbou odpružení ocelovými pružinami na zadní nápravě. S ním můžeš naložit až 16 t a odpružit až 18 t.
Odtáhne téměř vše, co připojíte: Tažné zařízení RO56 pro těžkou nákladní dopravu je konstruováno tak, aby bylo možné jízdní soupravu s celkovou hmotností až 500 tun dopravit pomalou jízdou až do cíle. Za příplatek lze použít závěsné zařízení přívěsu RO58 a dosáhnout tak zatížení přívěsu až 1 000 t.
I když váš Arocs do 500 t jede na maximální výkon, zůstává přesto cool: Dva chladiče udržují chladicí systém vašeho nákladního vozidla ve stabilní teplotě na delších trasách i při těžkém nákladu. Také motorová nafta je udržována v účinném teplotním rozsahu pomocí dodatečně zabudovaného chladiče paliva. Výkon motoru tak zůstane konstantní a sníží se spotřeba paliva.
Díky posuvnému zařízení pro těžké náklady můžete provést optimální individuální nastavení vyložení návěsu pro nejrůznější rozložení zatížení náprav.
Bezpečnost
Pozorní pomocníci na palubě.
Na staveništi i na cestě tam: S inovativními asistenčními systémy budete na cestách v bezpečí. Můžete tak včas rozpoznat nebezpečí, včas zabrzdit a mít přehled o dopravní situaci.
Oboustranná bezpečnost ve standardní výbavě: Active Sideguard Assist nejnovější generace nabízí ještě lepší podporu při změně jízdního pruhu, při předjíždění a odbočování v nepřehledných situacích.
Pro neustálý přehled: Front Guard Assist sleduje oblast před vozidlem a signalizuje možné nebezpečí – slouží pro bezpečné rozjíždění, manévrování a odbočování.
Udržování bezpečné vzdálenosti: Asistent udržování odstupu může trvale kontrolovat odstup od vozidla jedoucího vpředu a automaticky přizpůsobovat rychlost. Predictive Powertrain Control navíc v případě potřeby předem reguluje vzdálenost, aby se využily fáze hybnosti, aniž došlo k nedodržení bezpečné vzdálenosti.
Poradenství a služby
Servis je v ceně.
Vaše nákladní vozidlo tak zůstane déle tam, kde vydělává peníze: na silnici. Individuální servisní smlouvy, hustá servisní síť a nepřetržitá dostupnost služby Mercedes‑Benz Trucks Service24h vám umožňují co nejkratší prostoje. Během údržby – a dokonce i v ojedinělých případech poruchy.
Mercedes‑Benz Trucks ServiceContracts
Víc pro dlouhodobé používání.
Se službou Mercedes‑Benz Trucks Complete je vaše nákladní vozidlo na cestách rentabilní. A to až 96 měsíců nebo do 1 milionu ujetých kilometrů. Kompletní servisní balíček zahrnuje údržbu, opravy, výměnu dílů podléhajících opotřebení a mnoho dalšího.
Digitální služby
Dopřejte si trochu digitální pomoci při správě vozidel, díky čemuž budou procesy související s vaším nákladním vozidlem ještě ziskovější: s inteligentními službami jako Mercedes‑Benz Trucks Uptime, Fleetboard, TruckLive a zákaznickým portálem My TruckPoint for Mercedes‑Benz Trucks. Pro lepší plánování údržby, kratší návštěvy servisu, větší transparentnost na cestách – nebo dynamické plánování tras na základě dopravních informací v reálném čase. Ostatně: náš servis Mercedes‑Benz Trucks Service24h je v případě poruchy ještě rychlejší, pokud má přístup k digitálním údajům vašeho vozidla.
Digitální služby.
Fleetboard
Se systémem Fleetboard zvýšíte efektivitu svého vozového parku a snížíte náklady i opotřebení. Nástroj pro řízení vozového parku poskytuje údaje v reálném čase, abyste při každodenní přepravě mohli jezdit se svým nákladním vozidlem obzvláště ekologicky a úsporně. Přestože je vaše nákladní vozidlo samo o sobě velmi úsporné, lze pomocí služby Analýza použití v systému Fleetboard spotřebu paliva ještě snížit. Na základě podrobného vyhodnocení individuálního stylu jízdy vašich řidičů jsou generovány důležité poznatky a doporučení k jízdě, vedoucí ke zlepšování stylu jízdy a s tím související nižší spotřebě paliva.
Mercedes‑Benz Trucks Uptime
Mercedes‑Benz Trucks Uptime kontroluje při uvedení do provozu stav mnoha systémů vašeho nákladního vozidla. Dokáže si všimnout kritických stavů – a odesílá předvídavé informace o opravách a údržbě. Můžete tak reagovat rychleji a případně předcházet předvídatelným výpadkům. Prostoje jsou kratší. A s tím spojené náklady také.
My TruckPoint for Mercedes‑Benz Trucks a TruckLive
Správu vašich vozidel a souvisejících smluv a informací: lze snadno zvládnout s My TruckPoint for Mercedes‑Benz Trucks, digitálním zákaznickým portálem. Zde také můžete své nákladní vozidlo zaregistrovat a získat tím tříletý bezplatný přístup do TruckLive. Po uplynutí 36 měsíční bezplatné fáze si můžete zakoupit TruckLive jako zpoplatněnou službu. Dokud jste zákazníkem Fleetboard Paid Services nebo máte uzavřenou servisní smlouvu s naší společností Mercedes‑Benz Trucks, zůstává služba TruckLive bezplatná i po uplynutí 36 měsíců.
TruckLive je vaším vstupem do našeho světa digitálních služeb. Umožňuje dynamické navádění po trase. Nabízí také užitečné funkce, jako je efektivní řešení údržby a mnoho dalších specifických služeb, které budou brzy k dispozici.
- Vylepšené řešení údržby díky aktuálním prognózám intervalů údržby
- Hlášení o událostech týkajících se nezbytných opravárenských opatření
- Transparentnost stavu vašeho vozidla, od opotřebení brzdového obložení po tlak vzduchu v pneumatikách
- Kratší doby jízdy a lepší plánovatelnost díky dopravním informacím v reálném čase v navigaci vašeho vozidla
- Digitálně a zdarma: Smlouvy přes My TruckPoint for Mercedes‑Benz Trucks a aktivace pro TruckLive pro vaše vozidla1,2
- Prostřednictvím My TruckPoint for Mercedes‑Benz Trucks nám jako registrovaný zákazník můžete nahlásit případ poruchy přímo online
1 Po uplynutí 36měsíční bezplatné fáze si můžete zakoupit TruckLive jako zpoplatněnou službu. Pokud jste zákazníkem Fleetboard Paid Services nebo máte uzavřenou servisní smlouvu se společností Mercedes‑Benz Trucks, zůstává pro vás služba TruckLive bezplatná i po 36měsících.
2 Pokud mají vaše vozidla technické předpoklady pro TruckLive.
Finanční služby
Řešení přesně na míru.
Finanční služby na míru od společnosti Daimler Truck Financial Services: Ať už se jedná o užívání nebo vlastnictví vozidla – Daimler Truck Financial Services má individuální řešení pro vaše nákladní vozidlo i vaše podnikání.4
Záruka
Záruka pro řadu případů.
Kromě 12měsíční záruky při neomezeném kilometrickém proběhu na celé vozidlo se rozšířená záruka Mercedes‑Benz Trucks na 36 měsíců vztahuje na díly hnacího ústrojí. Týká se skupin dílů v oblastech motoru, převodovky, kloubového hřídele (kloubových hřídelů) a hnací nápravy (hnacích náprav) podle druhu použití do max. 250 000 km.
Technické údaje
Arocs do 500 tun, podrobnosti
Vhodný eTruck pro vaše úkoly. Zjistěte více o technických parametrech Arocs do 500 t.
Technické údaje
Arocs do 500 tun, podrobnosti
Údaje o výkonu motoru
1 u modelů 963 4x2 a 6x2 valníky a tahače návěsů.
2 u 2. generace motoru OM 471 (M5B) je dostupná pouze v kombinaci s provedením motoru Euro V (M5Y) nebo provedení motoru Euro IV (M5X).
Varianty kabin řidiče
Všeobecné technické údaje
Vnější šířka |
2 500 mm |
Vnější délka |
2 300 mm |
Výška ke stání na rovné podlaze |
1 990 mm |
Výška k stání před sedadly |
1 910 mm |
Všeobecné technické údaje
Vnější šířka |
2 500 mm |
Vnější délka |
2 300 mm |
Výška ke stání na rovné podlaze |
1 970 mm |
Výška k stání před sedadly |
1 830 mm |
Všeobecné technické údaje
Vnější šířka |
2 300 mm |
Vnější délka |
2 300 mm |
Výška k stání mezi sedadly |
1 785 mm |
Výška k stání před sedadly |
1 840 mm |
Všeobecné technické údaje
Vnější šířka |
2 300 mm |
Vnější délka |
2 300 mm |
Výška k stání mezi sedadly |
1 635 mm |
Výška k stání před sedadly |
1 840 mm |
Všeobecné technické údaje
Vnější šířka |
2 300 mm |
Vnější délka |
2 300 mm |
Výška k stání mezi sedadly |
1 460 mm |
Výška k stání před sedadly |
1 590 mm |
Všeobecné technické údaje
Vnější šířka |
2 300 mm |
Vnější délka |
2 300 mm |
Výška k stání mezi sedadly |
1 310 mm |
Výška k stání před sedadly |
1 590 mm |
Arocs s konfiguracemi náprav do 500 tun.
6×4
3nápravové vozidlo se dvěma poháněnými zadními nápravami, včetně mezinápravové uzávěrky a dvou uzávěrek nápravového diferenciálu. Za příplatek k dispozici s Hydraulic Auxiliary Drive (HAD).
6×6
3nápravové vozidlo s pohonem všech kol (volitelně připojitelným nebo trvalým pohonem) včetně mezinápravové uzávěrky a tří uzávěrek nápravového diferenciálu.
8×4/4 VLA*
4nápravové vozidlo se dvěma poháněnými zadními nápravami, včetně mezinápravové uzávěrky a dvou uzávěrek nápravového diferenciálu a řízenou předsazenou nápravou.
* Díky montáži nápravy Custom Tailored Trucks (CTT).
8×6 / 4
4nápravové vozidlo se dvěma poháněnými zadními nápravami včetně mezinápravové uzávěrky a třemi nápravovými uzávěrkami a dvěma řízenými předními nápravami, přičemž první přední náprava je poháněná, volitelně připojitelná nebo trvalá.
8×6 / 4 VLA*
4nápravové vozidlo se stálým pohonem všech kol a dvěma poháněnými zadními nápravami včetně mezinápravové uzávěrky, jedna řízená předsazená náprava, jedna řízená a poháněná přední náprava včetně mezinápravové uzávěrky v rozdělovací převodovce a tří uzávěrek nápravového diferenciálu.
* Díky montáži nápravy Custom Tailored Trucks (CTT).
8×8 / 4
4nápravové vozidlo se stálým pohonem všech kol a dvěma řízenými předními nápravami včetně mezinápravových uzávěrek a čtyř uzávěrek nápravového diferenciálu.
Mohlo by vás zajímat:
Více než pouhé nákladní vozidlo
Aby váš nákladní vůz zůstal ve skvělé kondici
Všechny konstrukční řady
Na vyobrazeních a v textech mohou být uvedeny také příplatkové výbavy a příslušenství, které nejsou součástí standardní dodávky. Poskytnutá vyobrazení jsou jen příklady a neodráží skutečný stav originálních vozidel. Vzhled originálních vozidel se od těchto vyobrazení může lišit. Změny vyhrazeny. Vyobrazení a texty mohou obsahovat také typy, služby pro zákazníky, služby a výrobky, které nejsou v jednotlivých zemích nabízeny.
1 Asistenční systémy mohou sloužit řidičům pouze jako podpora. Odpovědnost za bezpečné řízení vozidla nese i nadále v plném rozsahu řidič.
2 Ve standardní výbavě v EU.
3 S příplatkovou výbavou S2J může systém zabránit deaktivaci systému nouzového brzdění Active Brake Assist 6.
4 Produkty Daimler Truck Financial Services nejsou k dispozici ve všech zemích. Dostupnost na příslušném trhu lze ověřit u prodejce.